Regulamin dostawy przesyłek kwiatowych

 

Przez użyte w Regulaminie określenia należy rozumieć:

  • Przesyłka kwiatowa - dowolna, wybrana przez Klienta z katalogu kompozycja kwiatów żywych ciętych i doniczkowych.
  • Artykuł - dowolny, wybrany przez Klienta z katalogu produktowego Belldeco jako dodatek do przesyłki kwiatowej bądź artykuł do zakupu sam w sobie.
  • Klient - Nadawca przesyłki kwiatowej.
  • Odbiorca - Odbiorca przesyłki kwiatowej, któremu doręczana jest ona w dniu oraz o godzinie ustalonej przez Klienta.
  • Bilecik - dołączony do przesyłki kwiatowej bilecik wraz z treścią przekazaną "od Klienta dla Odbiorcy".

Dostawa wszystkich produktów z oferty dostępnej na stronie internetowej to koszt 18,00 pln netto z wyjątkiem przedmiotów powyżej 20 kg o kształtach niestandardowych z oferty firmy Belldeco. Jeżeli w wyznaczonym przez Państwa czasie dostarczenia przesyłki kwiatowej, Odbiorcy nie będzie pod wskazanym adresem kurier pozostawi wiadomość, w której zawarta będzie informacja o przesyłce, adresie kwiaciarni realizującej zamówienie oraz o danych kontaktowych serwisu www.anielskakwiaciarnia.pl.  Jeżeli w terminie jednego dnia roboczego Odbiorca nie skontaktuje się z kwiaciarnią przesyłka zostanie anulowana. W przypadku, gdy Klient będzie chciał przesłać ponownie musi powtórnie złożyć i w pełni opłacić zamówienie.

 

W naszym serwisie dostępne są trzy warianty przesyłek kwiatowych:

  • mniejszy ( bukiet mniejszy od tego na zdjęciu),
  • średni ( bukiet najbardziej podobny do prezentowanego na zdjęciu)
  • większy (bukiet większy od tego na zdjęciu)
Kompozycje oraz bukiety, przy których nie podana jest cena, wymagają konsultacji z klientem. W takim przypadku prosimy o kontakt pod nr tel. /22/ 75 77 903.

W przypadku bukietów z róż:

  • mały (róże długości 40 cm),
  • średni (róże długości 60-70 cm),
  • duży (róże długości 80-100 cm).

Czas realizacji zamówień

Jeżeli chcą Państwo aby przesyłka kwiatowa została dostarczona w dniu składania zamówienia, zamówienie musi zostać złożone do godziny 16:00 (w dni robocze).

 

Zamówienia na sobotę i niedzielę przyjmowane są do godziny 12:00 w sobotę i tylko ten termin gwarantuje Państwu doręczenie przesyłki w określonym wcześniej czasie. Zamówienia realizowane są od 9:00 do 20:00 w dni powszednie i od 10:00 do 17:00 w soboty i niedziele.

 

Nie jesteśmy w stanie zagwarantować godziny dostawy w takie dni jak Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki. Serwis nie realizuje zamówień w święta państwowe.


Polityka zastępowania produktu

Zawsze kiedy jest to możliwe doręczamy przesyłki kwiatowe identyczne ze zdjęciami produktowymi. Jednakże w pewnych okolicznościach zastąpienie jednego produktu innym może być niezbędne by zachować kompozycje całego bukietu oraz dostarczyć go w wyznaczonym terminie. Zawsze staramy się, aby zmiany były jak najmniejsze.


Reklamacje

Gwarantujemy świeżość przesyłek kwiatowych przez 2 dni od chwili dostawy. Jeżeli jednak Klient lub Odbiorca nie jest zadowolony z jakości dostarczonej przesyłki, reklamacje przyjmowane są w ciągu 24 godzin od dostawy przesyłki kwiatowej.


Niewykonanie zamówienia

W przypadku niezrealizowania zamówienia z przyczyny leżącej po stronie serwisu Podmiot odpowiedzialny zwróci Klientowi pełną wartość zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową, przelewem bankowym wartość zamówienia zwracana będzie bezpośrednio na rachunek bankowy Klienta. W przypadku płatności realizowanych gotówką zwroty będą dokonywane gotówką.


Prywatność Klienta - dane bilingowe

Złożenie zamówienia w Serwisie wymaga podania danych zarówno Nadawcy jak i Odbiory przesyłki kwiatowej. Dane Nadawcy wykorzystywane są przez nasza kwiaciarnię do kontaktu z Klientem a dane Odbiorcy są wykorzystywane do realizacji zamówienia. Dane Nadawcy nie są ujawniane Odbiorcom przesyłek kwiatowych. W tym celu udostępniliśmy dla Państwa pole "BILECIK" i w nim mogą Państwo umieścić te informacje.

Pozostawienie przy składaniu zamówienia pustego pola "BILECIK" oznacza, że przesyłka kwiatowa będzie ANONIMOWA! Zmiana lub usunięcie danych bilingowych wymaga wysłania wiadomości email o treści "usuń" na adres: marta1709@o2.pl

 

Dane osobowe Klienta oraz Odbiorcy przetwarzane są w celach prowadzenia działalności handlowo-usługowej zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych (Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 833). Mają Państwo prawo do wglądu do danych oraz do ich poprawienia lub usunięcia.